Alla inlägg under juli 2017

Av Sara Ohlsson - 27 juli 2017 16:00

Nu är det bara en månad kvar tills dess att sommare officiellt är slut för mig. Då tar mitt underbara sommarlov slut, och jag tvingas tillbaka till jobbet som alla andra. Jag förstår hur skolelever känner sig, när man vet att det är 10 månader kvar till nästa sommarlov.


Sommaren blir på något sätt annorlunda när det är lov, det är inte bara sol och värme som är viktogt. Bara vetskapen om att ingen måste göras är helt otroligt för de flesta. Jag är på inget sätt ett undantag. Jag njuter, slappr och lyssnar på ljudböcker. Lite bad hinns också med såklart. Och glass.


#Ljudböcker #Bad #Glass

Av Sara Ohlsson - 6 juli 2017 17:30

Det här är elt otroligt! Hon är nio år gammal och jag fattar ingenting :-)

Hade jag varit så duktig när jag hade varit 9 år hade mina föräldra varit mycket mer stolta över mig än de är idag. Inte fr att det är något fel på mig, men jag har nog inte gjort så mycket att vara stolt över. Ingen sådär av vikt i alla fall.


#Talang #9år #Wow

Av Sara Ohlsson - 3 juli 2017 15:15

Jag kunde inte låta bli. Jag måste bara lägga upp en till video med Gesslesom sjunger. Den här låten är gammal (det är Sommartider) men inspelningen är nyare. Det är något av en återförening kan man nog säga =)


Jag tror att jag passar på att lägga till ett par stycken Gyllene Tider filmer till i framtiden. Det är ju något man inte kan se för ofta.


#Gessle #Gyllene_Tider #Sommartider

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards