Direktlänk till inlägg 27 juli 2017

Snart är sommaren slut

Av Sara Ohlsson - 27 juli 2017 16:00

Nu är det bara en månad kvar tills dess att sommare officiellt är slut för mig. Då tar mitt underbara sommarlov slut, och jag tvingas tillbaka till jobbet som alla andra. Jag förstår hur skolelever känner sig, när man vet att det är 10 månader kvar till nästa sommarlov.


Sommaren blir på något sätt annorlunda när det är lov, det är inte bara sol och värme som är viktogt. Bara vetskapen om att ingen måste göras är helt otroligt för de flesta. Jag är på inget sätt ett undantag. Jag njuter, slappr och lyssnar på ljudböcker. Lite bad hinns också med såklart. Och glass.


#Ljudböcker #Bad #Glass

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ohlsson - 28 augusti 2017 16:15

Denna dag ärdet tyvärr så att jag är tillbaka på jobbet. Jag har haft ett långt och härligt sommarlov (tror jag), men detta datum är satt som startdatum för mitt nya jobb. Då kan jag räkna med att jag nu är på jobbet, även om detta skrivs en bra bit ...

Av Sara Ohlsson - 3 augusti 2017 16:45

Man vet aldrig hur mycket bloggande det bli i Augusti, så jag passar på att förbereda bloggen med ännu en film med Gyllene Tider. Sedan starten på bloggen har jag skrivit ett par inlägg om just Gessle, och jag tror det kommer bli fler. Jag anser att ...

Av Sara Ohlsson - 6 juli 2017 17:30

Det här är elt otroligt! Hon är nio år gammal och jag fattar ingenting :-) Hade jag varit så duktig när jag hade varit 9 år hade mina föräldra varit mycket mer stolta över mig än de är idag. Inte fr att det är något fel på mig, men jag har nog i...

Av Sara Ohlsson - 3 juli 2017 15:15

Jag kunde inte låta bli. Jag måste bara lägga upp en till video med Gesslesom sjunger. Den här låten är gammal (det är Sommartider) men inspelningen är nyare. Det är något av en återförening kan man nog säga =)   Jag tror att jag passar på att...

Av Sara Ohlsson - 28 juni 2017 16:45

Här kommer en riktigt bra låt för härliga sommarkvällar. Inte är den ny, men den håller i alla väder (fast helst solnedgång). Jag gillar det mesta med Gessle, även om Roxette inte är på Svenska.  Skall ni ha sommarfest är det här en riktigt bra ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards